۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۹۸۳۱۱
آیت الله جنتی:

گام دوم انقلاب به همه زبان ها ترجمه شود | تحریم ها بر مقاومت ملت می افزاید

گام دوم انقلاب به همه زبان ها ترجمه شود | تحریم ها بر مقاومت ملت می افزاید
رییس مجلس خبرگان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به همه زبان ها ترجمه شود، گفت: این بیانیه نشانگر قدرت و اقتدار رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری امشب در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه امروز جوانان محور مقاومت در قلب ما جای دارند، گفت: ایران خانه جوانان مقاومت است.

وی ادامه داد: مقاومت در نسل جدید معجزه کرده است، زیرا مقاومت در روزگاری که شرق و غرب منهای مبانی الهی می اندیشند، آرمان های دینی را زنده کرده و به همگان آموخته است که انسان با مقاومت و ایستادگی می تواند کمر استکبار را بشکند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه 40 سال مقاومت در ایران توانست دشمنان اسلام را ناکام کند، اظهار داشت: همه دشمنان سعی کردند تا با ترفندهای مختلف اسلام را نابود سازند اما نتوانستند موفق شوند؛ همه دشمنان می خواستند قدرت ما را در هم بشکنند، اما خودشان شکست خوردند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان(عج) است، افزود: امروز باید بدانیم طبق وعده ای که امام خمینی(ره) به ما داده اند ظهور نزدیک است؛ امروز دشمن تحریم های شدید و همه جانبه بر ما تحمیل می کند، اما تردیدی نداریم که جوانان مقاومت می توانند با ایستادگی در این شرایط، مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بزنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز آمریکا و اسرائیل رو به افول هستند، عنوان کرد: آمریکا و ایادی آن در 40 سال قبل در اوج قدرت بودند و ما در اوج ضعف قرار داشتیم، اما امروز بر عکس شده و ایران در اوج قدرت قرار داشته و آن ها رو به افول هستند؛ امروز دست آمریکایی ها و اسرائیلی ها و آل سعود کودک کش برای همگان رو شده و همه جهان از آن ها متنفر شده اند.

آیت الله جنتی افزود: همه بدانند که امروز محور مقاومت در اوج قدرت قرار دارد و قطعاً به پیروز خواهد رسید؛ ما با همه وجود از محور مقاومت دفاع کرده و برای این کار از هیچ دشمنی پروا نداریم؛ اف بر کسانی که به محور مقاومت تهمت تروریست بودن می زنند، در حالی که خودشان تروریست پرور هستند.

دبیر شورای نگهبان ابراز کرد: محور مقاومت تروریست ها را از خاک سوریه بیرون کرد، در حالی که آمریکایی ها و اسرائیلی های داعش پرور، این گروهک تروریستی را حمایت مالی کرده و به افغانستان منتقل کردند، اما بدون شک در این مسأله هم شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه پیروزی مستضعفان و محرومان بر سلطه گران یک سنت الهی است، ابراز کرد: ما در راه مقاومت شهدای بسیاری اهدا کرده ایم و افتخارمان این است که تن به ذلت نداده ایم؛ ما از مرگ در راه خداوند نمی هراسیم و به شهادت در راه خدا افتخار می کنیم و به استقبال آن می رویم.

آیت الله جنتی تأکید کرد: جوانان ما در دفاع مقدس آگاهانه برای دفاع از میهن اسلامی خود بر روی مین می رفتند و مرگ را در آغوش می گرفتند؛ در جنگ تحمیلی شرق و غرب علیه ما بودند، اما به برکت مقاومت توانستیم آن ها را شکست دهیم.

وی اظهار داشت: به دشمن اعلام می کنیم که هر کاری می توانید بکنید، اما نخواهید توانست کار به جایی ببرید؛ امروز جوانان مقاومت روز به روز بیشتر شده و بر پایداریشان افزوده می شود.

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به همه زبان ها ترجمه شود، یادآور شد: این بیانیه مظهر قدرت و اقتدار رهبری است، بنابراین جوانان مقاومت باید آن را مطالعه کرده  سرلوحه عمل خویش قرار دهند؛ شما امروز باید مواضع مقام معظم رهبری در مقابل دشمن را مرتب مطالعه کرده و پیام های ایشان را بشنوید، زیرا ایشان یک تنه در برابر همه استکبارجهانی ایستاده اند.

وی اظهار کرد: امروز فشار اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر کشور بسیار زیاد شده است، اما ما تن به ذلت نخواهیم داد؛ دشمن بداند که هرآنچه فشار بیاورد، بر قدرت و مقاومت ما افزوده تر خواهد شد./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات